צלם חתונות מומלץ

צלם חתונות מומלץ לאירוע שלכם

צילום חתונות מתחלק לשני סוגי צילום מקצועי – צילום סטילס של האירוע והפקת וידאו. צילום סטילס הוא צילום יחסית זול ואינו מצריך הפקה יקרה ומסובכת, אבל צילום וידאו יכול להתחיל בצלם חתונות אחד עם מצלמה אחת ופנס תאורה בודד (ולהביא תוצאות לגמרי לא רעות) ולהיגמר בהפקת ענק עם כמה מצלמות וצלמים, תאורה מיוחדת, מנופים ואביזרים שונים להסעת המצלמות וכדומה. ואחרי החתונה והצילומים היפים צריך לשבת בחדר עריכה ולערוך את כל האירוע לסרט של 15 דקות, להתאים לו מוזיקה ואפקטים שונים וכדומה. בקיצור – התקציב שלכם משחק כאן תפקיד מכריע וחשוב.

צלם חתונות מומלץ

הכנות לחתונה שבדרך

מומלץ לצלם את ההכנות לחתונה לא פחות מאשר רק את החתונה עצמה. צילום ההכנות  נותן לסרט הסופי תחושה של משהו אותנטי – רואים את הכלה בג'ינס וגופייה נכנסת לחדר ההלבשה כדי לבחור שמלה, או את החתן מצחצח את המכונית שלו לפני הנסיעה. מצטלמים במקומות יפים – על חוף הים, ליד בית ההורים או בכניסה לדירה של הזוג המאושר. צילומים אלה מצריכים צלם וידאו אחד ותאורה בסיסית בלבד.

צילומי ערב החתונה

כדי להגיע מוכנים לערב החתונה על כל הצלמים להכיר מקרוב את המשתתפים החשובים – ההורים שלה ושלו הסבים והסבתות, את כל בני המשפחה הקרובים קירבה ראשונה ואת כל אלה שחייבים לצלם אותם בגלל סיבה כזו או אחרת. בזמן האירוע מחלקים הצלמים ביניהם את העבודה ומכסים כמה שיותר זוויות שניתן יהיה לערוך ביניהם בחדר העריכה. את החופה ואת הריקוד הראשון יצלמו כמה מצלמות במקביל כדי לאפשר הרבה חומר לעריכה.

עריכת צילומי החתונה

אומרים שהעריכה היא שבסופו של דבר תכריע לגבי איכות הסרט שתקבלו – הרי הטקס דומה מחתונה לחתונה ורק האורחים משתנים. אבל העורך הטוב ידע הכניס קצב נכון ולא מקצבים זולים, וכך לגבי כל האפקטים הוויזואליים. בחירת המוזיקה לסרט איננה בחירת המוזיקה לאירוע ויש להקפיד על כך באופן נפרד.

חשוב לוודא שצילום ועריכת סרט הווידאו של החתונה שלכם נמצאים בידיים טובות של צלם חתונות מומלץ על מנת שתקבלו תוצאה סופית מעולה שתלווה אתכם לאורך כל חייכם ותותיר זיכרונות נפלאים.