די ג'יי לחתונה דתית

בחירת די ג'יי לחתונה דתית

אירוע כמו חתונה הוא אירוע גדול ובלתי נשכח. בקרב הקהילה הדתית מדובר באירוע גדול עוד יותר ואנשי משפחה, מכרים וחברים ממלאים את האירוע בנוכחות רבה, שמחה, ריקודים, שירים ועוד. כדי שהאירוע יצליח ובאמת ישמח חשוב שיהיה אוכל טוב וכמובן מוסיקה טובה. חתונה דתית שונה במעט מחתונה חילונית. גם האטרקציות שונות, זמן המוקדש לריקודים ומוסיקה הוא שונה, מהלך האירוע שונה ועוד. כאשר בוחרים אנשי מקצוע לתפעול השוטף של האירוע חשוב לבחור באנשי מקצוע המכירים היטב את הקהל הדתי, אולי אפילו מגיעים מתוכו, ויודעים לדבר בשפתו.

החשיבות של תקליטן באירוע כמו חתונה:

על החשיבות של תקליטן אין עוררין באירוע גדול כמו חתונה. ללא מוסיקה אין אירוע ובדרך כלל עדיף יהיה להביא די ג'יי לחתונה דתית מאשר זמר או להקה שיופיעו שעה-שעתיים ושם זה יגמר. חתונה דתית תימשך שעות רבות אל תוך הלילה בשמחה ובריקודים ועל כן צריך שיהיה די ג'יי איכותי, מקצועי ובקיא בעולם הדת ושירי יהדות כדי להתאים את השירים למעמד.

לא כל די ג'יי יכול להופיע בחתונה דתית:

כפי שאמרנו, חתונה דתית שונה מחתונה רגילה. לא רק במהלך החתונה והאירוע אלא גם בקהל היעד ובסוג השירים שצריכים להיות בו. די ג'יי לחתונה דתית יהיה שונה מתקליטן לחתונה לרגילה ברמת ההבנה וההתעמקות שלו בדת, במוסיקה הדתית, זמרים דתיים ובשירים שהולכים הכי הרבה בקרב הקהילה הדתית. כמובן שניתן ואף כדאי להתייעץ עם מארגני האירוע לגבי שירים וזמרים שהם מעדיפים להשמיע בחתונה אולם גם בהיעדר המלצות הלקוח על התקליטן להכיר מספיק טוב את העולם הזה. לכן מרבית התקליטנים לחתונות דתיות יהיו אנשי מקצוע המגיעים בחייהם האישיים מהרקע הדתי בדרך כלל.

די ג'יי לחתונה דתית

אז איך נבחר די ג'יי לחתונה דתית?

  • לבדוק את הזיקה שלו לדת. ההבנה שלו בדת וכיצד מתנהלת ונערכת חתונה דתית.
  • לבדוק את ההבנה שלו במוסיקה הדתית, שירים דתיים, זמרים דתיים וכו'.
  • לבדוק את ההכרה שלו עם בני העולם הדתי. יש זרמים שונים בדת ורמות התעמקות שונות, אפילו שינויים קטנים בתרבות, באורח החיים, במוסיקה, בלבוש ועוד.
  • כדאי לבדוק את טיב העבודה שלו באמצעות סרטונים שהוא מציג באתר שלו או אפילו להגיע לאחד האירועים שלו אם תרצו.
  • כדאי לקרוא המלצות ברחבי האינטרנט או לשוחח עם לקוחות עבר לשמוע מהם על איש המקצוע.
  • לבסוף חשובה ההתרשמות האישית שלכם עם אותו צלם לאחר הפגישה עמו.